Sommarlov



Veckan efter midsommar bjöd på ett riktgt sommarväder med otrolig värme och vi spenderade dagarna på stranden. 
(null)

Men sedan dess så har det inte varit lika strålande väder och jag tror att det har kommit minst en regnskur varje dag sedan dess. Vi har haft mormor och morfar på besök ett par dagar och det var självklart mysigt. Hade jag inte varit höggravid hade vi följt med de hem på semester. 
(null)

(null)

Annars jobbar vi på att bli blöjfria, vilket går strålande. Emanuel är så duktig på att känna när behovet finns och det har inte hänt många olyckor. Så det är roligt. 

Under Daniel semester har vi haft en del grävprojekt och det är vad de flesta dagar går åt till för den lilla herren också. 
(null)

(null)

(null)

Själv går jag runt och stånkar och stönar och är trött i kroppen. Nu är det mindre än en månad kvar och jag känner mig ganska redo. 
(null)


Live Love Laugh 

Kommentera här: