Dagar som gått

Nu kör vi en sammanfattning igen, det blir en ganska lång en. 

Måndag: solen sken och vi gick ut och lekte i sandlådan. Är ju roligaste leken just nu och gärna samma lek varje gång. Men det viktiga är ju att Emanuel har roligt. 
(null)

(null)

Tisdag: efter att ha lämnat Emanuel på förskola  tog jag och Vincent en promenad i solen. 
(null)

Onsdag: jag invigde min symaskin som jag fick i present. Skulle sy en halloweenkostym till Emanuel. Efter förskolan så blev det målning 
(null)

(null)

Torsdag: jag och Vincent var iväg till BVC och efter förskolan så var vi bjudna på fika och halloween-bus hos en granne. Emanuel ville vara prinsessa och så fick det bli, Superhjälte-prinsessan Emanuel, det var det jag sydde. Självklart med glittercape.  (null)

Fredag: vi började dagen med att gå ut och leka med is och i sandlådan. Sedan gick vi in och fixade vår pumpa. Vi skulle borra hål i den hade Emanuel bestämt och han skulle ha en egen bort (han valde äppelsvarven) 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Lördag: då hade vi lite halloweenmys hela dagen. Med godis och spökdricka och busig tacos. Men det blev lite för mycket av det goda tyvärr. Vi började även att bygga skafferi i köket. 

(null)

(null)

(null)
(null)

Söndag: vi gick ut en liten sväng för att få luft och efter lunch åt vi spökig efterrätt eftersom vi inte fick i oss den på lördagen 
(null)

(null)

Måndag: det var storm ute med spöregn så vi stannade inne och tittade på film och bakade regnbågskakor. 
(null)

(null)

Tisdag: jag utförde ärenden efter lämning på förskolan och när det väl var dags för hämtning ville Emanuel inte åka hem. 
(null)

Onsdag: jag och Vincent tog en promenad och efter lunch så tog vi båda en välbehövlig vila innan vi hämtade upp Emanuel. 

Det var det hela för denna gång. En del dagar är med innehållsrika än andra, tycker samtidigt att det är lite roligt att skriva på det här viset så att man ser vad man har gjort. Ofta behövs det inte så mycket som man själv tror. 

Live Love Laugh 

Kommentera här: